Viață&co / Tineri
Cum adică „cine sunt eu?”
Mălina Cristea, Patricia Cîrtog
O foarte tânără jurnalistă și studentă la Psihologie își dă seama că se confruntă cu o criză identitară și pleacă în căutarea unor răspunsuri.
Studentă la Psihologie în Cluj-Napoca și jurnalistă la Gen, revistă, Exercițiul 18 și Noua.Info. O puteți găsi pe mail, la cirtog(punct)patriciam(at)gmail(punct)com.
O foarte tânără jurnalistă și studentă la Psihologie își dă seama că se confruntă cu o criză identitară și pleacă în căutarea unor răspunsuri.
O incursiune în lumea Teach for Romania, ONG-ul care de opt ani pregătește profesori pentru comunitățile vulnerabile din România.
O călătorie înapoi spre curtea școlii în care ghizi sunt scriitorul și arhitectul Mihai Duțescu și fotografii Ioana Moldovan, Remus Țiplea, Hajdu Tamás, Andrei Becheru și Ciprian Hord.
În mijlocul pandemiei, 347 de școli și grădinițe cu „grupuri sanitare neconforme” și fără bani d erenovări. Am condus 1200 de kilometri, să vedem cum îi primesc pe copii cele mai sărace școli din sate și comune.
Cine pe cine abandonează de fapt atunci când vorbim despre abandonul școlar? O cercetare într-o comună din Bistrița-Năsăud.
Ce pierdem odată cu orele de educație artistică din școală, care devin opționale? La urma urmei, desenul, așa cum e numită în mod eronat educația plastică sau vizuală, e la fel de prezent precum aplicațiile matematice.
O elevă de 12 ani din București s-a tăiat pe mâini din cauza colegilor ei. Deși trebuiau să intervină, profesorii n-au știut ce să facă. Bullying-ul este, în continuare, un fenomen necunoscut pentru multe școli din România.