Despre
Cine suntem și ce facem la „Artists in Progress”?
Scena9
O echipă de jurnaliști și fotografi deschid ușile școlilor de artă și vă fac cunoștință cu cele mai noi generații de creatori.
O echipă de jurnaliști și fotografi deschid ușile școlilor de artă și vă fac cunoștință cu cele mai noi generații de creatori.
Am vorbit cu actrița Ilinca Manolache despre teatru limitele lui și Insula Iubirii, societate și TikTok, misoginie și violență banalizată, dar și despre rolul ei în cel mai recent film al lui Radu Jude, „Nu aștepta prea mult de la sfârșitul lumii”.
De doi ani de zile, o tânără jurnalistă și fotografă călătorește în toate punctele nevralgice de pe harta Ucrainei ca să ne arate războiul de la ea de acasă.
Day#4: Ewan McGregor and Jennifer Connelly on Roth’s “American Pastoral”, Villeneuve’s “Arrival”, and “The Oddyssey” about Cousteau.
Day #3 in San Sebastian: on the fringes of reality and fiction. Stone says Obama’s USA is as bad as Nazi Germany. Historic docs and fiction. Hong-san soo. “American Pastoral”.
O discuție cu un artist american stabilit în România, despre sculpturile lui preferate din București, despre viața pe care și-a făcut-o aici, dar și despre cartea lui, scrisă din perspectiva unui istoric de artă român fictiv.
Day 1 for Scena9 at the San Sebastian Film Festival: running on borrowed time, for films about youth.
Day 2 of my San Sebastian IFF experience: bodies constructed and politics. Starring: Joseph Gordon-Levitt, Sigourney Weaver, Oliver Stone, and Ken Loach.
O conversație în 3 interlocutori și 3 limbi cu Svetlana Cârstean și Athena Farrokhzad despre Trado: o carte-dialog de poezie și eseu, despre traducere, trădare, scris și iubire.
Ne-am gândit c-ar prinde bine niște recomandări din partea unor cunoscuți fotografi români care-au prins gustul aplicației.
Șoc și groază: Bob Dylan a luat Nobelul pentru literatură. Citește și află de ce.
Într-un moment istoric în care în România pare să se instaureze autoritarismul, expoziția „The Influencing Machine” pare să se afle într-un acord periculos cu agenda politică a zilei.
Prima expoziție a anului 2022 găzduită de Rezidența Scena9 pune în prim plan munca.
Mihail Sebastian face foarte bine. „De două mii de ani” a fost publicat de curând în colecția Modern Classics de la Penguin.
A condus Cristi Radu, conferențiar în istorie inedită a orașului, printre ruinele lui Ceaușescu și renovările lui Oprescu.
„Notes on the Afterlife” e o expoziție impecabilă, dar față de care nu pot să-mi maschez aversiunea.
De la jumătatea anilor 2000 încoace, The Horrors au reușit nu numai să supraviețuiască, dar și să se dezvolte, să experimenteze cu succes, să evolueze.
Contrastul/conflictul ca metodă de lucru domină Safe In The Hands of Love până în ultimele sale momente.
Cei puternici nu vor ca aceste conversații să aibă loc, iar celor vulnerabili e mai ușor să le închizi gura dacă nu există solidaritate.
Activista pentru drepturile femeilor care redactat plângerea penală împotriva vloggerului „Colo”, care instiga la violență împotriva femeilor, povestește despre valurile de ură pe care le-a primit de la urmăritori ai acestuia.
Artiștii de la Reactor de Creație și Experiment Cluj lucrează la proiectul Zona de siguranță, în care investighează abuzurile din lumea artelor prin crearea unui spectacol și a unei campanii de informare în trei episoade.